PIMS Ry Keskustelufoorumi

Yleinen keskustelu => Löytötavarat => Aiheen aloitti: Sentinel - 14 Helmikuu, 2016, 17:50:39

Otsikko: Kadonnut sähköpistoolin lipas Tappimaahan (+Jättömaahan)
Kirjoitti: Sentinel - 14 Helmikuu, 2016, 17:50:39
Mitä ilmeisimmin tippunut jonnekin Tappimaan pelialueelle 14.2 peleissä. Kaikkein todennäköisimmin takavallin takana tai sitten jonkun putken pään vieressä.

edit.

Ja nyt on toinen samanlainen lipas jossainpäin Lempäälän pelialuetta.