PIMS Ry Keskustelufoorumi
Yleinen keskustelu => Pelit ja tapahtumat => Aiheen aloitti: Petr - 01 Helmikuu, 2016, 20:38:27
-
Päivää,
sain yön pikkutunteina aivan hillittömän idean (kokeilla) lähteä tänä vuonna johonkin isompaan airsoft -tapahtumaan. Ihan ensimmäistä kerran elämässäni.
Onko pirkanmaasoftin porukkaa lähdössä alustavasti tänä vuonna esimerkiksi joihinkin näistä ehasan tapahtumista? Kyllä, ei, Kanada?
-
Itse olen mahdollisesti lähdössä Conquests 10, jos saan kyydin ja löytyy peliseuraa.
-
Mahdollisesti vähän spesiaalimpaan järkkärihommaan TSTOS Parolaan, mutta en satavarmasti.
-
TST Parola ollut suunitelmissa. Todennäköisesti tiedusteluosiin haetaan, osapuoli vielä päättämättä. Todennäköisesti Pirkanmaa koska DPM.
-
Jep tuo Parolan peli kiinnostaisi itseäni myös. Se myös itsellä olisi tähtäimessä tänä vuonna. Tottakai oma geari on enemmän Uudenmaan porukkaan sopivaa.
-
Puskanuttu niskaan ja Pirkanmaan riveihin parolaan tiedustelemaan.
-
GGanan kanssa Parolaan. Yksi vuosien kokemuksella hyväksi havaittu pienempi skenu on Invaasio Porin kupeessa, sinne kanssa, toivottavasti taas järjestävät. Ja jospa tonne Carringtoniin pääsisi tällä kertaa.
-
GGanan kanssa Parolaan.
Jaahas, minulla ja Laukkasella ollut kanssa suunnitelmissa lähteä. Suunnitellaanpa sunnuntaina lisää jos vaikka hankiudutaan samaan ryhmään? =)
-
Varmaa lähinnä jonnekki conquestiin meen. Ei taia muuta jaksaa tänävuonna kiireitten takia