PIMS Ry Keskustelufoorumi

Yleinen keskustelu => Pelit ja tapahtumat => Aiheen aloitti: Petr - 01 Helmikuu, 2016, 20:38:27

Otsikko: Pirkanmaasoftin pelaajia lähdössä suurempiin peleihin 2016?
Kirjoitti: Petr - 01 Helmikuu, 2016, 20:38:27
Päivää,

sain yön pikkutunteina aivan hillittömän idean (kokeilla)  lähteä tänä vuonna johonkin isompaan airsoft -tapahtumaan. Ihan ensimmäistä kerran elämässäni.

Onko pirkanmaasoftin porukkaa lähdössä alustavasti tänä vuonna esimerkiksi joihinkin näistä ehasan tapahtumista? Kyllä, ei, Kanada?
Otsikko: Vs: Pirkanmaasoftin pelaajia lähdössä suurempiin peleihin 2016?
Kirjoitti: Laurunen - 01 Helmikuu, 2016, 22:10:27
Itse olen mahdollisesti lähdössä Conquests 10, jos saan kyydin ja löytyy peliseuraa.
Otsikko: Vs: Pirkanmaasoftin pelaajia lähdössä suurempiin peleihin 2016?
Kirjoitti: Nosferatu - 01 Helmikuu, 2016, 22:13:44
Mahdollisesti vähän spesiaalimpaan järkkärihommaan TSTOS Parolaan, mutta en satavarmasti.
Otsikko: Vs: Pirkanmaasoftin pelaajia lähdössä suurempiin peleihin 2016?
Kirjoitti: Ulmanen - 02 Helmikuu, 2016, 14:27:53
TST Parola ollut suunitelmissa. Todennäköisesti tiedusteluosiin haetaan, osapuoli vielä päättämättä. Todennäköisesti Pirkanmaa koska DPM.
Otsikko: Vs: Pirkanmaasoftin pelaajia lähdössä suurempiin peleihin 2016?
Kirjoitti: Petr - 02 Helmikuu, 2016, 15:25:56
Jep tuo Parolan peli kiinnostaisi itseäni myös. Se myös itsellä olisi tähtäimessä tänä vuonna. Tottakai oma geari on enemmän Uudenmaan porukkaan sopivaa.
Otsikko: Vs: Pirkanmaasoftin pelaajia lähdössä suurempiin peleihin 2016?
Kirjoitti: GummiGana - 02 Helmikuu, 2016, 18:48:08
Puskanuttu niskaan ja Pirkanmaan riveihin parolaan tiedustelemaan.
Otsikko: Vs: Pirkanmaasoftin pelaajia lähdössä suurempiin peleihin 2016?
Kirjoitti: Nran - 02 Helmikuu, 2016, 21:47:42
GGanan kanssa Parolaan. Yksi vuosien kokemuksella hyväksi havaittu pienempi skenu on Invaasio Porin kupeessa, sinne kanssa, toivottavasti taas järjestävät. Ja jospa tonne Carringtoniin pääsisi tällä kertaa.
Otsikko: Vs: Pirkanmaasoftin pelaajia lähdössä suurempiin peleihin 2016?
Kirjoitti: Ulmanen - 02 Helmikuu, 2016, 22:38:24
GGanan kanssa Parolaan.

Jaahas, minulla ja Laukkasella ollut kanssa suunnitelmissa lähteä. Suunnitellaanpa sunnuntaina lisää jos vaikka hankiudutaan samaan ryhmään? =)
Otsikko: Vs: Pirkanmaasoftin pelaajia lähdössä suurempiin peleihin 2016?
Kirjoitti: LKsGt - 03 Helmikuu, 2016, 07:33:51
Varmaa lähinnä jonnekki conquestiin meen. Ei taia muuta jaksaa tänävuonna kiireitten takia