PIMS Ry Keskustelufoorumi
Kauppapaikka => Ostetaan => Aiheen aloitti: Lintsu64 - 09 Tammikuu, 2016, 21:09:54
-
Jos jollain ylimääräinen hyväkuntoinen sähköpistooli, lippaineen, akkuineen ja latureineen, niin täällä oltaisiin kiinnostuneita.
Hinta max. 150€.
-
Ei ole myydä,mutta tuolla hinnalla saa jo uuden jos cyma riittää.
-
omituinen juttu.
ostin pari vuotta sitten treelta pcb:stä kohtuu laadukkaan 1911? kopion noin satkulla.
nyt nitä ei näytä olevan missään, vain vajaan 70e vermeitä (ja mustavalkoinen kissa joka peittää näppiksen ja ruudun)
isto
-
Pistin YV:llä viestii.
-
Mulla olisi asg glog 18 sähköpistooli ja sen tavarat
Hinta pyytö 45€
-
Olisi kyllä käyttöä pistoolille kun olen sniper yleensä peleissä ja itellä on vaan joku jousitoiminen roska eli 45e olis ihan hyvä hinta jos pistät karanteenin jälkeen viestiä numeroon 0451887646 (JOS ON VIELÄ MYYNNISSÄ)