PIMS Ry Keskustelufoorumi

Galleria => Valokuvat ja videot => Aiheen aloitti: cawener - 14 Joulukuu, 2015, 20:55:31

Otsikko: cawen kuvat
Kirjoitti: cawener - 14 Joulukuu, 2015, 20:55:31
Derps, sattuipa taas pelaamaan ja ainahan sitä kamera pitää olla mukana, elikkäs jos taas nyt aktivoituisi pelaamaan niin tänne tulee ilmoitusta kun kuvat löytyvät sivustolta, nyt aloitellaan 13.12. olleista deconin jäähyväispeleistä. Saattaa myös olla että latailen sivustolla jotain historian havinan kuva jos löydän vielä kätköistä

Kuvien laatu iltaa kohti huononi kun tuli hämyrää

http://cawener.kuvat.fi/kuvat/Airsoft/13.12.+Decon+j%C3%A4%C3%A4hyv%C3%A4ispelit/ (http://cawener.kuvat.fi/kuvat/Airsoft/13.12.+Decon+j%C3%A4%C3%A4hyv%C3%A4ispelit/)

Ps. Ainiin jos ei nappaa kuvaansa esitellä intterwebsissä, niin laitelkaa vaan YV:llä kuvannummero tulemaan niin otetaan pois. Käyttö vapaata facebookissa, instagramissa yms. Kaupallisuus sitten erikseen.
Otsikko: Vs: cawen kuvat
Kirjoitti: Tholia - 14 Joulukuu, 2015, 22:56:35
Hii kivoja kuvia! Repesin noille Kimin kilpi kuville x)
Otsikko: Vs: cawen kuvat
Kirjoitti: NumbNuts - 14 Joulukuu, 2015, 23:46:14
Tämä on voittoisa kuva!
http://cawener.kuvat.fi/kuvat/Airsoft/13.12.+Decon+jäähyväispelit/DSC_6433-9.jpg (http://cawener.kuvat.fi/kuvat/Airsoft/13.12.+Decon+jäähyväispelit/DSC_6433-9.jpg)
Otsikko: Vs: cawen kuvat
Kirjoitti: Laurunen - 15 Joulukuu, 2015, 06:45:57
Paljon todella hyviä kuvia, kannattaa jatkaa.