Heippa hei! Mäkin nyt kirjauduin tänne, kun luultavasti tuun useemminkin mukaan katselemaan ja kuvailemaan pelejä! :)) Tää oli tosiaan mun eka kerta ikinä, kun kävin peleissä ja tuli aikalailla alkuun vaan katseltua ja kuljettua Nancyn perässä, koska ei heti uskaltanu mennä tulilinjalle. :3 Jäi ekalta kerralta siis kuvailut hiukan vähäisiksi (ehdin vain kahden viimeisen pelin aikana kuvata). Mulla oli tosi hauskaa, raitis ilma teki hyvää ja panttivankina oli jännää olla! :) Kiitos kaikille kivasta kokemuksesta, tuun mielelläni uudestaankin!! :D
Tässä ois nyt linkkiä sitten näihin mun vähäisiin kuvamateriaaleihin (Lempäälä 29.11.2015) -- > https://goo.gl/photos/EeXpJi1xFptBnpmX7
Jos jotakin kuvaa haluu lisäillä, niin voi laittaa vaikka facebookissa @Laura Eerika tai instagramissa @Hurttless
Terveisin, Laura :3