PIMS Ry Keskustelufoorumi

Yleinen keskustelu => Pelit ja tapahtumat => Aiheen aloitti: Nosferatu - 21 Marraskuu, 2015, 17:47:02

Otsikko: Pikkujoulupelit ja Deconin viimeiset 13.12.
Kirjoitti: Nosferatu - 21 Marraskuu, 2015, 17:47:02
Pikkujoulupelit ja Deconin lopulliset päättäjäiset 13.12.

(http://news.xinhuanet.com/mil/2012-01/09/122555733_31n.jpg)

Mitä, missä, milloin?

Yhdistys järjestää tuttuun tapaan pikkujoulupelit Oriveden Deconilla (http://pirkanmaasoft.info/forum/index.php/topic,10.0.html) sunnuntaina 13. joulukuuta. Pelit ovat myös Deconin viimeiset, sillä yhdistys luopuu pelialueesta vuodenvaihteessa. (http://pirkanmaasoft.info/forum/index.php/topic,1490.0.html)

Pelit eroavat hieman tavallisista sunnuntaipeleistä. Pelit alkavat jo kello 11:00, jotta valoisaa riittäisi mahdollisimman pitkään. Pelialueelle saa saapua jo kello 10:00. Pelataan niin pitkään kuin pelaajilla riittää mielenkiintoa, joten kannattaa varautua myös hämärällä ja pimeällä pelaamiseen. Pelit ovat todellakin Deconin viimeiset, joten päivästä kannattaa ottaa kaikki irti.

Mitä on luvassa?

- Savukone tuomaan taloon savua ja fiilistä.

- Makkaranpaistotauko noin kello 13:00. Yhdistys tarjoaa makkarat ja piparia.

- Tontturespat, eli punaisella tonttulakilla on oikeutettu yhteen ylimääräiseen respaan lähes kaikissa peleissä.

- Joululahjojen vaihto, eli ota halutessasi mukaasi jokin halpa airsoft-tarvike (esim. dekokranaatit, lipastaskut, halvat vemput) lahjaksi. Lahjat arvotaan osallistuneiden kesken.

- Jouluisat pelimuodot, kuten mm. joulupukin puolustus.

- Mahdollisesti myös musiikkisoitin juhlapelien tapaan.

Muuta?

Pelit ovat luonnollisesti jäsenille maksuttomat, mutta muille viisi euroa. Kysymyksiä, toiveita ja ehdotuksia saa tietenkin esittää.
Otsikko: Vs: Pikkujoulupelit ja Deconin viimeiset 13.12.
Kirjoitti: Nran - 09 Joulukuu, 2015, 14:35:16
Hou-hou-hou!

Pikkujoulupelit lähestyy. Vaikka lunta ei taida olla tulossa, sää näyttää hyvältä ja kuuleman mukaan itse Joulupukkikin on tulossa paikalle!

Jätetään Deconille hyvästit tyylillä. Muutama juttu.

(https://scontent.cdninstagram.com/hphotos-frc/t51.2885-15/e15/10838615_921185031239809_455051563_n.jpg)
Otsikko: Vs: Pikkujoulupelit ja Deconin viimeiset 13.12.
Kirjoitti: Nosferatu - 10 Joulukuu, 2015, 16:10:39
Muistakaa huomioida tuntia aikaisempi aloitusajankohta. Yhdistys on myös varautunut vetämään pelejä pitkälle iltaan, joten ruuvatkaa aseisiinne valot kiinni. Pitkään pelipäivään kannattaa varautua ottamalla mukaan riittävästi juotavaa, eväitä ja kuivia vaihtovaatteita.