PIMS Ry Keskustelufoorumi

Yleinen keskustelu => Pelit ja tapahtumat => Aiheen aloitti: Balrog - 25 Lokakuu, 2015, 12:09:27

Otsikko: Berget 14
Kirjoitti: Balrog - 25 Lokakuu, 2015, 12:09:27
Onko lähtijöitä?

Kartoitetaan yhdessä osapuolivalintaa, väkimäärää yms.

http://www.turkusoft.fi/sfm/index.php?board=45.0
Otsikko: Vs: Berget 14
Kirjoitti: NumbNuts - 25 Lokakuu, 2015, 16:38:39
Siiviliksi menen, jos pääsen.
Otsikko: Vs: Berget 14
Kirjoitti: infoBass - 25 Lokakuu, 2015, 16:46:05
Itse olen vähän silmäillyt rangereita
Otsikko: Vs: Berget 14
Kirjoitti: k4meli - 25 Lokakuu, 2015, 17:38:03
Ines skenes niinku tiietää.
Otsikko: Vs: Berget 14
Kirjoitti: Haapanen - 01 Marraskuu, 2015, 23:09:58
Ineillä ollaan, lippukin hankittu.
Otsikko: Vs: Berget 14
Kirjoitti: k4meli - 02 Marraskuu, 2015, 08:59:30
Nonniin. NAF liput myytiin vartissa loppuun. Oma porukka menossa alustavasti NAF Rangereille.
Otsikko: Vs: Berget 14
Kirjoitti: NumbNuts - 02 Marraskuu, 2015, 17:27:13
Siiviileille ilmottu.
Nyt pitää miettiä sitten miten mä menen sinne :D
Otsikko: Vs: Berget 14
Kirjoitti: infoBass - 02 Marraskuu, 2015, 18:17:53
Varmaankin ite oon menossa autolla paikanpäälle, jos joku kaipiaa kyytiä ja on,valmis jakamaan bensakuluja niin kyytiin pääsee sitten aikanaan
Otsikko: Vs: Berget 14
Kirjoitti: k4meli - 03 Kesäkuu, 2016, 14:33:47
Hui hai. Tää on enää viikkojen päässä! Kukas lopulta on menossa?
Otsikko: Vs: Berget 14
Kirjoitti: Mahonen - 10 Kesäkuu, 2016, 10:37:58
Kylläpä vain, viime vuosi jäi välikköön mutta nyt taas jatkuu.

Naffilla tukikohtatouhua
Otsikko: Vs: Berget 14
Kirjoitti: NumbNuts - 10 Kesäkuu, 2016, 22:59:40
Ite oon siviileillä. Vielä ei sata varmasti ole varmaa mitä tulen tekemään, mutta varmaan labratakissa heilun sielä.