PIMS Ry Keskustelufoorumi
Yleinen keskustelu => Pelit ja tapahtumat => Aiheen aloitti: Balrog - 25 Lokakuu, 2015, 12:09:27
-
Onko lähtijöitä?
Kartoitetaan yhdessä osapuolivalintaa, väkimäärää yms.
http://www.turkusoft.fi/sfm/index.php?board=45.0
-
Siiviliksi menen, jos pääsen.
-
Itse olen vähän silmäillyt rangereita
-
Ines skenes niinku tiietää.
-
Ineillä ollaan, lippukin hankittu.
-
Nonniin. NAF liput myytiin vartissa loppuun. Oma porukka menossa alustavasti NAF Rangereille.
-
Siiviileille ilmottu.
Nyt pitää miettiä sitten miten mä menen sinne :D
-
Varmaankin ite oon menossa autolla paikanpäälle, jos joku kaipiaa kyytiä ja on,valmis jakamaan bensakuluja niin kyytiin pääsee sitten aikanaan
-
Hui hai. Tää on enää viikkojen päässä! Kukas lopulta on menossa?
-
Kylläpä vain, viime vuosi jäi välikköön mutta nyt taas jatkuu.
Naffilla tukikohtatouhua
-
Ite oon siviileillä. Vielä ei sata varmasti ole varmaa mitä tulen tekemään, mutta varmaan labratakissa heilun sielä.