PIMS Ry Keskustelufoorumi
Yleinen keskustelu => Pelit ja tapahtumat => Aiheen aloitti: Nran - 12 Lokakuu, 2015, 08:29:30
-
Nyt olisi mahdollisuus kenties vuoden viimeisiin viikkopeleihin, tämän viikon keskiviikkona. Hämärä alkaa tulla jo senverran aikaisin, että syksymmällä/talvemmalla viikopelejä ei enää näillä näkymin järjestetä.
Paikkana Lempäälän Jättömaa. HUOM! Pelien aikataulu normaalia myöhempi, aloitetaan klo 16:00 ja pelataan hämärään (noin klo 19:30) asti. Paikalle saa saapua neljän jälkieenkin.
Vastaa tähän ketjuun taikka laita yksityisviestiä jos olet tai olette tulossa, pidetään pelit jos halukkaita ilmaantuu keskiviikkoon mennessä yli kymmenen.
Pelaajia tällä hetkellä: 15+, pelit pidetään. Ilmoita toki jos olet paikalle tulossa.
-
Tulossa 2 täältä.
-
Täältä ainakin 2 kpl reipasta sotilasta tulossa.
-
Minäkin olen tulossa
-
Täältäkin tulee 2
-
Näillä näkymin tulossa, jos ei tule muuta tielle.
-
Tulossa, jollei suunnitelmat muutu.
-
Tulossa yksi innokas sotilas
-
+2
-
A wild Tombad appears there too.
-
Tulossa ollaan, jos töissä ei ihan hirveä paniikki ole talvirengas vaihtojen kanssa.
T:Jani
-
Remu's shoppi paikan päällä?
-
Ei ole tulossa tämän hetkisten tietojen mukaan.
-
+1
-
+1