PIMS Ry Keskustelufoorumi

Yleinen keskustelu => Pelit ja tapahtumat => Aiheen aloitti: Nran - 12 Lokakuu, 2015, 08:29:30

Otsikko: Viikkopelit, keskiviikkona 14. Lokakuuta klo 16:00->
Kirjoitti: Nran - 12 Lokakuu, 2015, 08:29:30
Nyt olisi mahdollisuus kenties vuoden viimeisiin viikkopeleihin, tämän viikon keskiviikkona. Hämärä alkaa tulla jo senverran aikaisin, että syksymmällä/talvemmalla viikopelejä ei enää näillä näkymin järjestetä.

Paikkana Lempäälän Jättömaa. HUOM! Pelien aikataulu normaalia myöhempi, aloitetaan klo 16:00 ja pelataan hämärään (noin klo 19:30) asti. Paikalle saa saapua neljän jälkieenkin.

Vastaa tähän ketjuun taikka laita yksityisviestiä jos olet tai olette tulossa, pidetään pelit jos halukkaita ilmaantuu keskiviikkoon mennessä yli kymmenen.

Pelaajia tällä hetkellä: 15+, pelit pidetään.  Ilmoita toki jos olet paikalle tulossa.
Otsikko: Vs: Viikkopelit, keskiviikkona 14. Lokakuuta klo 16:00->
Kirjoitti: L4teK01 - 12 Lokakuu, 2015, 13:25:34
Tulossa 2 täältä.
Otsikko: Vs: Viikkopelit, keskiviikkona 14. Lokakuuta klo 16:00->
Kirjoitti: Prosofter97 - 12 Lokakuu, 2015, 15:23:13
Täältä ainakin 2 kpl reipasta sotilasta tulossa.
Otsikko: Vs: Viikkopelit, keskiviikkona 14. Lokakuuta klo 16:00->
Kirjoitti: Paadre - 12 Lokakuu, 2015, 17:39:32
Minäkin olen tulossa
Otsikko: Vs: Viikkopelit, keskiviikkona 14. Lokakuuta klo 16:00->
Kirjoitti: SamP - 12 Lokakuu, 2015, 18:19:29
Täältäkin tulee 2
Otsikko: Vs: Viikkopelit, keskiviikkona 14. Lokakuuta klo 16:00->
Kirjoitti: Nosferatu - 12 Lokakuu, 2015, 18:39:57
Näillä näkymin tulossa, jos ei tule muuta tielle.
Otsikko: Vs: Viikkopelit, keskiviikkona 14. Lokakuuta klo 16:00->
Kirjoitti: NumbNuts - 12 Lokakuu, 2015, 20:13:06
Tulossa, jollei suunnitelmat muutu.

Otsikko: Vs: Viikkopelit, keskiviikkona 14. Lokakuuta klo 16:00->
Kirjoitti: Zajiton - 12 Lokakuu, 2015, 20:56:12
Tulossa yksi innokas sotilas
Otsikko: Vs: Viikkopelit, keskiviikkona 14. Lokakuuta klo 16:00->
Kirjoitti: Lassi- - 13 Lokakuu, 2015, 02:26:33
+2
Otsikko: Vs: Viikkopelit, keskiviikkona 14. Lokakuuta klo 16:00->
Kirjoitti: Tombad - 13 Lokakuu, 2015, 13:10:40
A wild Tombad appears there too.
Otsikko: Vs: Viikkopelit, keskiviikkona 14. Lokakuuta klo 16:00->
Kirjoitti: JKE76 - 13 Lokakuu, 2015, 17:29:19
Tulossa ollaan, jos töissä ei ihan hirveä paniikki ole talvirengas vaihtojen kanssa.

T:Jani
Otsikko: Vs: Viikkopelit, keskiviikkona 14. Lokakuuta klo 16:00->
Kirjoitti: SamP - 13 Lokakuu, 2015, 21:37:03
Remu's shoppi paikan päällä?
Otsikko: Vs: Viikkopelit, keskiviikkona 14. Lokakuuta klo 16:00->
Kirjoitti: Pappasoftaaja - 13 Lokakuu, 2015, 21:40:36
Ei ole tulossa tämän hetkisten tietojen mukaan.
Otsikko: Vs: Viikkopelit, keskiviikkona 14. Lokakuuta klo 16:00->
Kirjoitti: Kannisto - 14 Lokakuu, 2015, 11:16:04
+1
Otsikko: Vs: Viikkopelit, keskiviikkona 14. Lokakuuta klo 16:00->
Kirjoitti: Tobyz - 14 Lokakuu, 2015, 12:45:23
+1