PIMS Ry Keskustelufoorumi

Galleria => Valokuvat ja videot => Aiheen aloitti: Edwin Pasto - 13 Syyskuu, 2015, 22:34:31

Otsikko: Kuvia Nokialta 13.9.2015
Kirjoitti: Edwin Pasto - 13 Syyskuu, 2015, 22:34:31
Moro!

Tässä olisi hieman kuvia Nokialta.

https://www.dropbox.com/sh/2bxb698xe5d9gl4/AADuJVBJvLPI2L1i-ZoDdNOYa?dl=0

Jos ja kun käytätte kuvia, niin olisi mukavaa kun lisäilisitte kuvaajasta merkinnän kuviin tai kuvateksteihin.

Iloisesti kiittäen Eveliina Katajisto
Otsikko: Vs: Kuvia Nokialta 13.9.2015
Kirjoitti: NumbNuts - 13 Syyskuu, 2015, 23:44:57
Hyvää settiä :)
Otsikko: Vs: Kuvia Nokialta 13.9.2015
Kirjoitti: Laurunen - 14 Syyskuu, 2015, 16:52:26
Hyviä kuvia, Respect 👌👌