PIMS Ry Keskustelufoorumi
Galleria => Valokuvat ja videot => Aiheen aloitti: Edwin Pasto - 13 Syyskuu, 2015, 22:34:31
-
Moro!
Tässä olisi hieman kuvia Nokialta.
https://www.dropbox.com/sh/2bxb698xe5d9gl4/AADuJVBJvLPI2L1i-ZoDdNOYa?dl=0
Jos ja kun käytätte kuvia, niin olisi mukavaa kun lisäilisitte kuvaajasta merkinnän kuviin tai kuvateksteihin.
Iloisesti kiittäen Eveliina Katajisto
-
Hyvää settiä :)
-
Hyviä kuvia, Respect 👌👌