PIMS Ry Keskustelufoorumi

Yleinen keskustelu => Pelit ja tapahtumat => Aiheen aloitti: Nosferatu - 09 Syyskuu, 2015, 18:10:57

Otsikko: Yöpelit 10.10. Lempäälä
Kirjoitti: Nosferatu - 09 Syyskuu, 2015, 18:10:57
Yöpelit Lempäälän Jättömaalla 10.10.!

(http://uppaa.fi/images/2015/09/09/maggar732a2.jpg)

Mitä?

Vuoden todennäköisesti viimeiset yöpelit Lempäälän Jättömaalla (http://pirkanmaasoft.info/forum/index.php/topic,1163.0.html) lauantaina 10. lokakuuta. Pelit aloitetaan noin kello 20:00, mutta alueelle saa saapua jo tuntia aikaisemmin. Huomioikaa, että ulkona voi ajankohtana olla pimeää. Pelaillaan niin pitkään kuin pelaajilla riittää mielenkiintoa. Alueelle saa jäädä yöksi, sillä seuraavana päivänä on paikalla normaalit sunnuntaipelit.

Näissä yöpeleissä yhdistys tulee kokeilemaan osittaisen valaistuksen muodostamista hökkelikylän alueelle. Tällä pyritään saamaan lisää liikettä ja taktisia elementtejä peliin.

Nuotio saatetaan väsätä pystyyn joskus myöhemmin illalla. Omat makkarat joka tapauksessa mukaan.

Yöpelit, mitä kannattaa ottaa mukaan?

- Paljon vettä ja riittävästi eväitä
- Kuivat ja lämpimät vaihtovaatteet
- Valoa, hyvä yhdistelmä on taskulamppu aseessa ja otsalamppu päässä
- Yöpymisvarusteet, mikäli aiot jäädä paikalle nukkumaan
- Seikkailumieltä

Kuka voi osallistua?

- Peleissä ei ole ikärajaa. Sunnuntaipelien tapaan ne ovat jäsenille ilmaiset, mutta muille viisi euroa.

Tuttuun tapaan kerro aikeistasi yllä olevan äänestyksen avulla. Voit ilmoittaa saapumisaikeistasi myös kommentilla, etenkin jo mukanasi tulee useampi henkilö. Ilmoittautuminen on suositeltavaa, muttei pakollista tai sitovaa. Mikäli ilmoittautuneita ei ole tarpeeksi tai sääennuste lupaa rankkaa vesisadetta, voidaan pelit perua. Kysymyksiä ja kommentteja saa esittää alle.
Otsikko: Vs: Yöpelit 10.10. Lempäälä
Kirjoitti: Laurunen - 10 Syyskuu, 2015, 01:46:00
Edit: Itse tulen vain hillumaan paikalle koska ei ole rahnaa, veljestä ei tietoa tuleeko.
Otsikko: Vs: Yöpelit 10.10. Lempäälä
Kirjoitti: Nosferatu - 01 Lokakuu, 2015, 16:45:41
Nostellaas taas hieman. Kyseessä ovat siis vuoden viimeiset yöpelit, joten kannattaa ilmoittautua.
Otsikko: Vs: Yöpelit 10.10. Lempäälä
Kirjoitti: LKsGt - 01 Lokakuu, 2015, 17:21:00
Varmaankin 2 tulossa.
Otsikko: Vs: Yöpelit 10.10. Lempäälä
Kirjoitti: SamP - 01 Lokakuu, 2015, 17:49:00
Minöö ainakin tulossa, jos ny mitään ei tapahdu
Otsikko: Vs: Yöpelit 10.10. Lempäälä
Kirjoitti: k4meli - 02 Lokakuu, 2015, 09:09:52
Kaipa sitä vois tulla pettymään!
Otsikko: Vs: Yöpelit 10.10. Lempäälä
Kirjoitti: Kekki - 08 Lokakuu, 2015, 17:18:49
Huittisista 1+1!
Otsikko: Vs: Yöpelit 10.10. Lempäälä
Kirjoitti: isto - 10 Lokakuu, 2015, 00:11:08
Ilmeisesti paikalla, pate pelaa.
Saatan ottaa vähän infraa mukaan kuten pannun ja kahvia, ehkä vähän nuotiotarviketta, pitää katsoa.
Otsikko: Vs: Yöpelit 10.10. Lempäälä
Kirjoitti: MarkoH. - 11 Lokakuu, 2015, 10:27:47
Onko päiväpeliin tulossa minkä verran porukkaa?
Otsikko: Vs: Yöpelit 10.10. Lempäälä
Kirjoitti: Nosferatu - 11 Lokakuu, 2015, 11:30:28
Arvelisin että noin 50-60.