PIMS Ry Keskustelufoorumi
Yleinen keskustelu => Pelit ja tapahtumat => Aiheen aloitti: GummiGana - 06 Syyskuu, 2015, 20:04:37
-
Pelejä ei järjestetä.
Jee! Viikkopelit! Alueena Lempäälän jättömaa.
Alkubriiffi klo 16:00. Pelaillaan noin kello kahdeksaan asti. Jos vielä kasin jälkeen intoilua ilmassa, voi täysi-ikäinen Pirkanmaasoftin jäsen ottaa vetovastuun.
Ilmoittautumiset tähän ketjuun. Pelit järjestetään mikäli pelaajia vähintään 10. Softaaja ei ole sokeria. Sade ei ole muuttuja.
Pelaajia: 7
-
Näillä näkymin mukana.
-
Mukana.
-
Mukana säästä riippuen.
Edit: Mukana melko varmasti, tosin mahdollisesti myöhässä
-
Saatan olla tulossa riippuen siitä että saanko tähtäimen joltain lainaan kun oma on lähössä palautukseen kun alkoi ilmestyä kaikenlaista kosketushäiriötä ja muuta kivaa.
Tulen pelkällä pislalla mutta tulen kuitenkin.
-
Mukana, jollei sää oo aivan hanurista.
-
Säähän on mitä täydellisin, viistoista-kuustoista ja aurinkoa.
-
Tulkeehan pelilöille. Puolipilvistä/poutaa illaks luvassa! \o/.
-
Mukana
-
Nyt, viimeiset hetket ilmoittaa itsesi ja kaverisi huomisiin viikkopeleihin!
Huomioi että pelejä ei järjestetä mikäli osallistujia on alle 10.
-
Joko nää kisat oli tässä, vai pelataanko me? Tarviis saada tietää keksiikl muuta ohjelmaa tän tilalle.
-
Nää kisat oli tässä. Pelit peruttu. Ei oo mielekästä pelata alle kymmenellä.