PIMS Ry Keskustelufoorumi

Yleinen keskustelu => Löytötavarat => Aiheen aloitti: Haapanen - 09 Elokuu, 2015, 18:01:56

Otsikko: Kumipuukko.
Kirjoitti: Haapanen - 09 Elokuu, 2015, 18:01:56
Heip

Lempäälään katosi(luultavasti 3 hökkelin ympäristö) musta kumipuukko, jossa on sinistä sähköteippiä.

Palauttajalle/löytäjälle luvassa palkkio.