PIMS Ry Keskustelufoorumi
Yleinen keskustelu => Löytötavarat => Aiheen aloitti: Tombad - 30 Kesäkuu, 2015, 13:30:49
-
Käväsin kyseisenä päivänä Lempäälässä säätelemässä hoppiani ja satuin näkemään tämän kranaatin siinä off-game alueella. Poimin sen sitten mukaani siinä toivossa, että kyseinen kranu päätyisi oikealle omistajalleen takaisin :) Eli mikäli tunnistat kranaatin omaksesi, niin pistähän viestiä tai tule nykimään hihasta peleissä.
(http://i.imgur.com/TvOSkpZl.jpg)