PIMS Ry Keskustelufoorumi

Yleinen keskustelu => Löytötavarat => Aiheen aloitti: isto - 18 Huhtikuu, 2015, 19:34:43

Otsikko: Kadonnut deco-kranaatti 12.4. Lempäälässä
Kirjoitti: isto - 18 Huhtikuu, 2015, 19:34:43
Minulta hukkui 12.4 lempäälässä sählypallosta teipattu deco-karanaatti jonka väri on harmaa ja jossa on oranssi raita, jos löytyy niin peleisssä voi palauttaa.
Terveisin Patrik Virtanen.