PIMS Ry Keskustelufoorumi

Yleinen keskustelu => Löytötavarat => Aiheen aloitti: tannerkoski - 16 Helmikuu, 2015, 08:11:08

Otsikko: Saksalainen kenttäveitsi
Kirjoitti: tannerkoski - 16 Helmikuu, 2015, 08:11:08
Multa hävis 7.2.15 Saksalainen kenttäveitsi lempäälän pelialueelle. Veitsen kourain on puinen ja tuppi metallinen. Olisin enemmän, kuin onnelllinen jos saisin sen takaisin.

puh 0404848719
T: Anssi Tannerkoski
Otsikko: Vs: Saksalainen kenttäveitsi
Kirjoitti: Nran - 16 Helmikuu, 2015, 08:34:31
Onko mitään aavistusta hävisikö veitsi pelialueelle vai offarille? Laita myös kuva vastaavasta veitsestä, helpottaa bongaamista mikäli jotain lumen alta törröttää.
Otsikko: Vs: Saksalainen kenttäveitsi
Kirjoitti: tannerkoski - 17 Helmikuu, 2015, 18:59:40
Veitsi on hävinnyt pelialueella ja se näyttää tältä
[Niko: muokkasin kuvan näkyviin]
(http://www.zib-militaria.de/WebRoot/Store8/Shops/61431412/4B75/6BBA/45B3/AEE8/B6BF/C0A8/28BA/ECCD/515_ml.jpg)
Otsikko: Vs: Saksalainen kenttäveitsi
Kirjoitti: C.Morgan - 22 Helmikuu, 2015, 12:37:56
Löytynyt!
Saa kysellä tummanpunaisesta Toyota Avensis farmari autosta.