PIMS Ry Keskustelufoorumi

Galleria => Valokuvat ja videot => Aiheen aloitti: morsosoftari - 12 Tammikuu, 2015, 22:43:00

Otsikko: omat videot
Kirjoitti: morsosoftari - 12 Tammikuu, 2015, 22:43:00
airsoft lempäälä HQ peli 11.1.2015: http://youtu.be/zTR6f7BOpl0
Otsikko: Vs: omaa satunnais kuvaa
Kirjoitti: Nran - 13 Tammikuu, 2015, 18:19:39
Nyt täytyy kyllä antaa propsit. Ajattelin että taas yksi tusinavideo, ihan kiva mutta kaukaa yhdellä otolla kuvattu. Vielä mitä, kameran tärinää lukuunottamatta tämähän olli varsin mainio pläjäys. Hyvä musiikki, sopivan lyhyet leikkaukset, hyvä rytmi matskussa kaukaa sekä läheltä. Muutama erittäin loistava panorointi ja hyvä, sopivan rauhallinen kameran liike. Varsinkin tuo alun ryntäyksen kuvaus, sekä läheltä kuvattu mökin ja kukkulan puollustus oli hiton hyvä. Ainahan kaikessa on parannettavaa, mutta tämä oli jo keskivertoa parempi.

Hyvää työtä, tällaisia katsoo mielellään.
Otsikko: Vs: omaa satunnais kuvaa
Kirjoitti: morsosoftari - 15 Maaliskuu, 2015, 19:37:35
airsoft pinsiö,tappimaa 15,3,2015: https://youtu.be/ANomo3pZdHc
Otsikko: Vs: omat videot
Kirjoitti: morsosoftari - 19 Huhtikuu, 2015, 21:54:09
Pinsiö 19,4,2015 https://youtu.be/V9MDU-WAn4s
Otsikko: Vs: omat videot
Kirjoitti: morsosoftari - 23 Elokuu, 2015, 22:26:00
Nokialla https://youtu.be/9k4ICcUlDH0
Otsikko: Vs: omat videot
Kirjoitti: morsosoftari - 22 Toukokuu, 2016, 19:18:43
Nokialta snipu matskua https://youtu.be/uthIrYlSuCI
Otsikko: Vs: omat videot
Kirjoitti: Endar - 23 Toukokuu, 2016, 10:00:54
"Sairaan nopee"  :D :D :D

Olin tossa vieressä just ja nauroin samaa että kaveri kyl liikku suhteellisen ripeesti tossa.