PIMS Ry Keskustelufoorumi
Galleria => Valokuvat ja videot => Aiheen aloitti: morsosoftari - 12 Tammikuu, 2015, 22:43:00
-
airsoft lempäälä HQ peli 11.1.2015: http://youtu.be/zTR6f7BOpl0
-
Nyt täytyy kyllä antaa propsit. Ajattelin että taas yksi tusinavideo, ihan kiva mutta kaukaa yhdellä otolla kuvattu. Vielä mitä, kameran tärinää lukuunottamatta tämähän olli varsin mainio pläjäys. Hyvä musiikki, sopivan lyhyet leikkaukset, hyvä rytmi matskussa kaukaa sekä läheltä. Muutama erittäin loistava panorointi ja hyvä, sopivan rauhallinen kameran liike. Varsinkin tuo alun ryntäyksen kuvaus, sekä läheltä kuvattu mökin ja kukkulan puollustus oli hiton hyvä. Ainahan kaikessa on parannettavaa, mutta tämä oli jo keskivertoa parempi.
Hyvää työtä, tällaisia katsoo mielellään.
-
airsoft pinsiö,tappimaa 15,3,2015: https://youtu.be/ANomo3pZdHc
-
Pinsiö 19,4,2015 https://youtu.be/V9MDU-WAn4s
-
Nokialla https://youtu.be/9k4ICcUlDH0
-
Nokialta snipu matskua https://youtu.be/uthIrYlSuCI
-
"Sairaan nopee" :D :D :D
Olin tossa vieressä just ja nauroin samaa että kaveri kyl liikku suhteellisen ripeesti tossa.