PIMS Ry Keskustelufoorumi

Yleinen keskustelu => Yleistä airsoftia => Aiheen aloitti: theIOVAK - 20 Marraskuu, 2014, 17:18:25

Otsikko: taiwangun
Kirjoitti: theIOVAK - 20 Marraskuu, 2014, 17:18:25
Ase hakusesta tuolta.
edit: eli mietin että onko järkevää tilata tuolta?
Otsikko: Vs: taiwangun
Kirjoitti: Haapanen - 20 Marraskuu, 2014, 17:34:03
En oikein tiedä mitä haet tolla kyselyllä, mutta kerrompa omia kokemuksia liikkeestä.

Monet asiat on siellä halvempia kuin esim. Suomessa.
Itse olen sieltä tilannut tavaroita ja viikon sisään ne ovat aina saapuneet. Tavarat ovat saapuneet 4:5 tilauksen mukaan. Ja sen kerran, kun se yksi tuote puuttui, tuli se ja vähän muutakin seuraavalla viikolla.

Voin suositella liikettä.

Edit: Selvensin tekstiä -Tomppa
Edit2 kiitoksia Tomppa
Otsikko: Vs: taiwangun
Kirjoitti: Nöpö - 20 Marraskuu, 2014, 18:09:52
Itse olen sieltä tavaroita ja viikon sisään ne on aina saapunut.
Olet siis Taiwangunista? Voiko sut palauttaa?

Taiwangunista tulee paketit perille. Kannattaa tilata, jos sieltä mieleinen ase löytyy.
Otsikko: Vs: taiwangun
Kirjoitti: Tobyz - 20 Marraskuu, 2014, 19:09:14
Minkä pyssyn aiot ostaa?
Otsikko: Vs: taiwangun
Kirjoitti: isto - 21 Marraskuu, 2014, 05:34:51
Terve,
olen tilannut muutaman kerran ja kuriiri tuo mukavasti kotiovelle asti.
paketit ovat (ainakin olleet) rahtivapaita kun loppusumma ylittää jonkun 70/80e.
kuriirin kanssa voi tulla pelleilyä suomen päässä jos paketin arvo on liian korkea ( nordic postille 140e skeittilauta oli liikaa), eivät voineet jättää pihaan ilman 16v täyttäneen kuittausta tai valtakirjaa.
taiwangun tosin taitaa käyttää upsia täällä päässä.
kaasuja eivät suomeen toimita.
isto
Otsikko: Vs: taiwangun
Kirjoitti: Haapanen - 21 Marraskuu, 2014, 07:03:33
Sen verran korjataan että, ilmaisten postien raja on noussut 300€ toisin kuin isto totesi.
Otsikko: Vs: taiwangun
Kirjoitti: L4teK01 - 07 Huhtikuu, 2015, 22:27:00
Itse olen nyt tuosta kyseisestä kaupasta tilaamassa niin paljon nuo postarit sieltä suomeen on kun summa on satasen tuntumassa?
Otsikko: Vs: taiwangun
Kirjoitti: Haapanen - 07 Huhtikuu, 2015, 22:30:59
Olisko ollut n.16€ja UPS toimittaa koti ovelle.

Edit1:  UPS velottaa 14.45€
Otsikko: Vs: taiwangun
Kirjoitti: L4teK01 - 07 Huhtikuu, 2015, 22:47:39
Taitaa lähtee tilaus taiwangunille:) paljon siellä muuten on toimitusaika missä ajassa paketit tulee
Otsikko: Vs: taiwangun
Kirjoitti: Juhis - 08 Huhtikuu, 2015, 07:52:44
Voisimpa veikata että tulee ensiviikon alussa.
Otsikko: Vs: taiwangun
Kirjoitti: Nran - 09 Huhtikuu, 2015, 02:35:21
Ihan yleisenä kommenttina. Muistakaahan ihmiset myös se, että tilatessanne ulkomailta tapatte paikalliset yrittäjät hiljaa pois. Ja ilman paikallisia yrittäjiä meillä ei ola kauppoja joista hakea kiireellä nippeli se ja osa tämä.

Tilaan itsekkin paljon ulkomailta, mutta mikäli hintaero ei ole merkitsevä (monesti se tosin kyllä on), pyrin tukemaan paikallista yrittäjää ja ostamaan tavaran sieltä.
Otsikko: Vs: taiwangun
Kirjoitti: Juhis - 09 Huhtikuu, 2015, 07:40:17
Olen noin 50/50 tilannu ulkomailta ja suomesta mutra milgearista.