PIMS Ry Keskustelufoorumi

Yleinen keskustelu => Löytötavarat => Aiheen aloitti: K4Zy - 14 Syyskuu, 2014, 16:57:14

Otsikko: Kadonnut lipas
Kirjoitti: K4Zy - 14 Syyskuu, 2014, 16:57:14
Lempäälä hukkunut snaipperin (L115A lipas. Joku luultavasti ottanut.