PIMS Ry Keskustelufoorumi

Yleinen keskustelu => Löytötavarat => Aiheen aloitti: Santtuhakkio - 07 Syyskuu, 2014, 18:26:40

Otsikko: Kadonnut lamppu
Kirjoitti: Santtuhakkio - 07 Syyskuu, 2014, 18:26:40
6.9 yöpeleissä kadonnut musta alumiinilamppu yhdellä tehokkaalla ledillä.lamppu on n15cm pitkä ja 3cm paksu.latausreikä on toisessa päässä on-off napin alla.lampussa on3modia:tehokas,himmeä ja strobo
Otsikko: Vs: Kadonnut lamppu
Kirjoitti: Haapanen - 07 Syyskuu, 2014, 19:31:52
Reimalle kuljetettiin mun mielestä joku vastaava, kannattaa kysyä siltä.
Otsikko: Vs: Kadonnut lamppu
Kirjoitti: Santtuhakkio - 07 Syyskuu, 2014, 19:52:25
Kysyin remulta jo aiemmin