PIMS Ry Keskustelufoorumi

Yleinen keskustelu => Löytötavarat => Aiheen aloitti: Mörkö - 19 Elokuu, 2014, 12:56:18

Otsikko: Kadonnut: Asg/Kwa Glock 17 gbb lipas
Kirjoitti: Mörkö - 19 Elokuu, 2014, 12:56:18
Jöy.

Keskiviikkona 13.8.2014 Lempäälän iltapeleissä otsikon mukainen Asg/Kwa Glock 17 gbb normaalimittainen kaasulipas. Pohjassa valkoisella numero 3. Sisarukset vyöllä kaipaavat kadonnutta. Jos olet nähnyt kyseisen lippaan tai löydät sen, ota yhteyttä tai palauta meikäläiselle.

Jarno aka Mörkö