PIMS Ry Keskustelufoorumi

Yleinen keskustelu => Löytötavarat => Aiheen aloitti: Spude - 21 Kesäkuu, 2014, 20:15:16

Otsikko: Kadonnut co2-lipas, Lempäälä
Kirjoitti: Spude - 21 Kesäkuu, 2014, 20:15:16
Hoi,

21.06 putosi m9a1-pistoolin co2-lipas Lempäälän pelialueelle.

Lippaassa merkintä "mp".

Löytäjälle palkkio.