PIMS Ry Keskustelufoorumi
Yleinen keskustelu => Löytötavarat => Aiheen aloitti: Spude - 21 Kesäkuu, 2014, 20:15:16
Otsikko:
Kadonnut co2-lipas, Lempäälä
Kirjoitti:
Spude
-
21 Kesäkuu, 2014, 20:15:16
Hoi,
21.06 putosi m9a1-pistoolin co2-lipas Lempäälän pelialueelle.
Lippaassa merkintä "mp".
Löytäjälle palkkio.