PIMS Ry Keskustelufoorumi

Yleinen keskustelu => Löytötavarat => Aiheen aloitti: ZoikkeliZ - 21 Huhtikuu, 2014, 19:45:11

Otsikko: Kadonnut Cybergun M1911-pistoolin lipas
Kirjoitti: ZoikkeliZ - 21 Huhtikuu, 2014, 19:45:11
13.4 Nokian pelialueella kadonnut Cybergunin Colt M1911 co2-pistoolin lipas. Pistoolin lipas on normaalia lipasta kapeampi, koska kaasukapseli menee kahvaan.