PIMS Ry Keskustelufoorumi
Yleinen keskustelu => Löytötavarat => Aiheen aloitti: timppa - 23 Lokakuu, 2013, 16:57:22
Otsikko:
kadonnut nokian musta näppäin kännykkä
Kirjoitti:
timppa
-
23 Lokakuu, 2013, 16:57:22
multa katos Deconin offarille musta nokian näppäin kännykkä.Jos löydät/ttiedät asiasta jotain niin kerro =KIITOS=