PIMS Ry Keskustelufoorumi
Yleinen keskustelu => Löytötavarat => Aiheen aloitti: Petr - 25 Elokuu, 2013, 11:41:34
-
Moro,
eilen Teletappimaassa 24.8. lähti pistoolistani Co2-lippaan "pohjalevy" vaeltamaan. Kyseessä on suhteellisen pieni osa, joten löytyminen on aika epätodennäköistä, mutta onpahan mainittu.
Oma arvioni on, että se on hukkunut huoltokaivon ja "teletappien kodin" välille tai pelikentän (tieltä katsottuna) oikealle ulkoreunalle, alueelle mistä yleensä toinen tiimi aloittaa.
Kyseessä on siis tuo alin muovinen osa.
(http://shop.ehobbyasia.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/a/p/aplus-gbb-kp09-dual_13_mark.jpg)
Valmis maksamaan pienen löytöpalkkion jos sattuu jollekin haaviin.