PIMS Ry Keskustelufoorumi
Yleinen keskustelu => Löytötavarat => Aiheen aloitti: Kenia - 11 Elokuu, 2013, 15:18:55
-
Hox hox. Johonkin nokian nurmiin jäi lojumaan yksittäinen glockin lipas.
Jos sattuu tarttumaan otathan yhteyttä. Niitä ei oikein mistään tahdo enää saada.
Pieni palkkio ja paljon haleja jos lipas löytää kotiin.